0

31 december

Januari 2010


Nu är det sista dagen på detta år. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. En av dem bästa sakerna som hänt mig år 2010 är Fredrik. Jag är så glad att jag har han som min pojkvän. Detta året har jag bytt hårfärg, mist vänner, skapat nya vänner, gråtit, skrattat, rest och levt mitt liv helt enkelt. Duktigare i skolan har jag blivit till jämförelse från år 2009. Sommaren 2010 var en av dem bästa somrarna någonsin. Danmark. Kroatien. Brännö. Jag är nöjd med hur mitt år blev i slutändan och av dem valen jag gjort igenom året. Nu väntas ett helt nytt år. 2011. Och det ska jag göra till mitt bästa. Nu kastar vi 2010 bakom oss och rockar loss för ett nytt år. 2011, here I come!

PS: Jag har hållt mitt nyårslöfte. Att inte röka eller ens testa! Slå det om ni kan..

Kommentera här: