1

Update: It's time for a break

Hej på er! Nu är det såhär att jag måste ta en paus ifrån bloggen. Det är slutspurten inför min näst sista termin på gymnasiet så måste ligga i! Har anmält mig till ett nytt träningsprogram som får en att komma i form på 4 veckor, så resultatet blir att jag kommer träna 5 gånger i veckan, (med tanke på Thaiboxningen) allt detta tillsammans med plugg och fritid. Sen i söndags var jag på jobbintervju och fick jobbet som servitris på Novotel i restaurangen. Så det gör att jag inte kommer ha tid alls att ens spendera någon minut till bloggen, kommer ha fullt upp med jobb, plugg, träning och fritid innan jag åker den 18 december! Ska försöka uppdatera något enstaka inlägg om jag har tid över, annars får ni hålla ut.. Det är ni rätt bra på! Hoppas ni förstår mig och jag uppskattar verkligen er uthållighet, ni är bäst ♥ Vi hörs när vi hörs /lots of kisses

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

kör igång med bloggen igen!

lite outfit och vad du önskar dig i julklapp !

Kommentera här: