5

You rock!

tröja: cheap monday jeans: dr.denim boots: CAT armband (skärp): ullared halsband: presenter

Åh vad jag älskar mina nya Dr.Denim jeans. Finner inget negativt med inköpet av byxorna jag gjorde igår. Först och främst är det stretchtyg, vilket innebär att jag kommer kunna ha jeansen i flera år även fast jag går upp lite i vikt och att dem förmodligen aldrig kommer att spricka eller gå sönder. Amazing. Det andra positiva är tyget. Jag älskar det fläckiga och hur det skiftar mellan färgerna svart och vit. Lite annorlunda och så jäkligt snyggt. Otroligt nöjd! Bootsen inhandlades även med igår. Mina andra från förra året har gjort sitt så jag köpte ett par nya, denna gången med grövre stomme, bättre vattentäthet och i skinn. Perfection!

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Hej, var det nyligen du köpte tröjan? Den var otroligt cool! Tacksam för svar :) Älskar din blogg!

2 Fani:

skriven

riktigt grym outfit :) gillade tröjan speciellt, skitsnygg

3 Anonym:

skriven

vart köpte du byxorna?

fiorucci?

4 Svar till alla kommentarer:

skriven

Till Frida:

Jag köpte tröja för ett år sen så vet inte alls om den finns kvar! Åh tack så mycket!

Till Anonym: Ja, byxorna är köpta på Fiorucci!



Puss söta läsare!

5 ebba:

skriven

snygga kläder!

Kommentera här: