1

Læsø

KLÄNNING: GINATRICOT SKJORTA: H&M BOYFRIEND SKÄRP: SAINT TROPEZ SKOR: CONVERSE
 
En outfit från förra veckan på Läsö (har flera på lager därifrån som kommer att dyka upp de närmaste dagarna). Detta var från andra dagen då jag och min käraste tog en promenad och utforskade ön. Kunde aldrig ha anat att Läsö var så stillsamt. Tusan vad jag vill tillbaka dit! Till allt. Miljön, stämningen, värmen och såklart alla mysiga dagar ihop med min käraste. Utan han hade semestern inte vart sig detsamma. Idag har jag slappat till max, knappt rört en fena förutom en sväng via Ica förut för att inhandla lite gott för kvällen. Efter en hektiskt vecka med sol, bad och segling har det vart underbart gott att få en dag till avkoppling.

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Snyggt!

Svar: Åh tack!!
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: