0

Orofluido

Hårolja: Orofluido 295 SEK
 
Igår efter jobbet passade jag på att göra ett spontanbesök hos frisören. Det var på tiden att jag blev av med mina slitna hårtoppar. Nog babblat. Frisören tipsade mig om skönhetselixiret på bilden som ska vara skyddande för slitet hår och ge håret en enastående mjukhet, lätthet och glans. Väl hemma googlade jag runt lite på Internet och efter att ha småläst recensioner om håroljan så verkar det som att den håller vad den lovar. Håller tummarna!
 
Annars då. Mår helt okej, plockat på mig en förkylning. Sista jag vill är att bli sjuk över sommarlovet speciellt nu när sommarvädret äntligen är här! Trots min påbörjade sjukdom så har min dag ägt rum på Marstrand ihop med Hanna. Promenad längs vatten och middag på Värdrdhuset. Mys! Kilar iväg nu xx

Kommentera här: