12

Lazy hours

Have no plans for today. I was supposed to work but wasn't able to because off my leg. Need to rest to get it healed. So many hours left off this Monday, I'm bored..
 
Flera timmar kvar på denna tråkiga måndag.. Känner mig begränsad med skadan i låret. Kan varken träna  eller jobba utan har mest blivit sängliggande framför filmer hela morgonen. Bestämde mig för att slänga på mig lite kläder, ska försöka mig på en liten promenad till affären och handla frukt. Så sugen på en skål med fruktsallad. Mumsigt!

Kommentarer:

1 sannaantonia:

skriven

åh så mysig tröja :)

2 emmawagenius:

skriven

FIN

sv: Den är från topshop, leta på! :)
kramar

3 emmy:

skriven

Åh du är så fin!

4 EMMAGENCY:

skriven

sv: Eller hur, haha :) Jättesöt!

Meeeen så mysig tröja!

5 Sara Ekman:

skriven

jobbigt med skada :/

6 LINN:

skriven

sv: Tack! men jag köpte det i våras, skulle tro att det inte finns kvar :)

7 neli:

skriven

vilken mysig tröja hihi =)

8 Dragana:

skriven

Vad mysigt tröjan ser ut! =)

9 Kajsa:

skriven

vilken mysig tröja !

10 nikitaam:

skriven

Grymt snygg!! :) Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort värt 200:- hos Go Attention, kika in vettja :)

11 julia:

skriven

Så himla fina bilder!!

Sv: Jackan är inte köpt för så länge sen! Kan finnas kvar i butik, annars finns den här: http://www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/kavajer-jackor/6869299/Jacka/?styleId=33526038

Kram!

12 julia:

skriven

Så himla fina bilder!!

Sv: Jackan är inte köpt för så länge sen! Kan finnas kvar i butik, annars finns den här: http://www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/kavajer-jackor/6869299/Jacka/?styleId=33526038

Kram!

Kommentera här: