2

Too faced

ÖGONSKUGGSPALETT: TOO FACED, 350 SEK
 
Efter att ha läst mycket bra recensioner om ögonskuggspaletten från Too Faced bestämde jag mig för att följa strömmen och köpa på mig en. De nio nyanserna ur paletten sägs vara pigmentrika och paletten ska ge rättvisa för dess saftiga pris. Såklart var jag tvungen att testa en vardagsskugga tidigare idag och jisses, snacka om tusen gånger bättre än förväntat. Nu är jag nöjd, har äntligen fått tag på den perfekta vardagsskuggspaletten som kombinerar det bästa av både varma och kalla toner.
 
Föresten, förlåt för urusel uppdatering. Ska sätta mig ner och svara på frågestunden nu och har även spelat in en video till er läsare idag som dyker upp så fort jag redigerat klart. 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vart köper man denna ögonskugga?

2 emmy:

skriven

Vart finns den att köpa? :)
KRAM

Kommentera här: