2

241012

JEANS: ZARA STICKAT: ILISE JACOBSEN PÄLSVÄST: ZARA FINGERVANTAR: BIKBOK SKÄRP: VINTAGE
 
Oj, vad klockan är mycket. Idag har min dag vart fullspäckad. Spenderade hela förmiddagen till att diska, tvätta och städa. Avklarade ett träningspass runt kvällkvisten på dryga 2 timmar och hängde sedan en stund med Helen framför Efterlyst. Säsongens sista avsnitt, buhu.. Nog babblat. Imorgon kommer min efterlängtade kärlek hit efter skolan. Kan knappt bärga mig, så kär som jag är, hihi. Nattinatti

Kommentarer:

1 emmy:

skriven

Jättefint! Störtgillar den stickade!

Svar: Åh tack! Snodde den ur mammas garderob ;)
aliciastyle.itgirls.se

2 Felicia:

skriven

Så snygg outfit och du är ju helt sjuuuukt snygg!
Du kanske tycker det är oförskämt att kommentera - men man ser på ditt ansikte och din kropp att du har gått ner! Inte för att du alls behövde det, men du måste ju ha credit för att du kämpar!! Skitbraaa! Skulle du kunna ge lite motivationstips för en som är ganska mullig som behöver extra pepp med nyttig mat och träningstips för mig som nybörjare? Vore aooouuussnällt:) Tack på förhand!

Kommentera här: