4

October 27

STICKAT: HALENS SKÄRP: LIEBESKIND IPHONEHÅLLARE: RAGLADY FRANSVÄSKA: LINDEX SNEAKERS: CONVERSE
 
Ajajaj, förlåt för kass uppdatering. Ska inte skylla ifrån mig, kände bara för att prioritera bort datorn för ett litet slag. Just nu sitter jag hemma hos min kärlek. Hans kompisar är här så därför jag passar på att uppdatera dagens utstyrelse, hehe.. Lite oförskämt kanske? Annars, må säga att det var iskall med strumporbyxor idag, dåligt val av mig. Nåja, imorgon vankas firande för Julia som fyller 19 år! Får se om uppdateringen blir av annars hörs vi på söndag! xx

Kommentarer:

1 emmy:

skriven

Åh så snyggt!
Vem är det som tar dina outfitbilder?
KRAM

Svar: Men tack kära du! Det är antingen min pojkvän eller jag själv som tar bilderna. Kan fixa en frågestund snart ifall mer frågor undras? :)
aliciastyle.itgirls.se

2 DAISY :

skriven

Snyggt!

Svar: Lägg ner nu, ska du säga! Tack söta du!
aliciastyle.itgirls.se

3 elin:

skriven

hej! jag undrar hur du har gjort collage bilderna. kan inte du visa upp hur du gör en collage bild? vore tacksamt!

Svar: Absolut kan jag göra det! Hade tänkt köra en frågestund snart så visar upp hur man gör då! KRAM
aliciastyle.itgirls.se

4 Anna Sevo:

skriven

Hej och kul att se vår snygga tröja på dig :-)

Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...
Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
1. Skriv ett blogginlägg
2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.
Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.
Lycka till och trevlig måndag önskar Anna från Halens

Kommentera här: