3

Free people

PRINTED IPHONE CASE: FREE PEOPLE, 180-220 SEK/STYCK
 
Gått och kärat ner mig i Iphone fodralen från Free People. Mitt vanliga vita som jag burit på i över ett halvår gick precis sönder efter att jag tappat Iphonen i kakelgolvet inne i badrummet. Tur nog klarade sig min älskling från sprickor, möjligtvis någon reva här och där. Till huvudsaken, på tal om trasigt Iphoneskal, varför inte inskaffa sig ett nytt från favoriterna ovan? Hade vart kul att liva upp Iphonen med ett fodral med olika kombinationer av färgkällor. Helt såld i nitarna på skalet längst ner till höger, dock faller prissumman på den dyrare nivån.. Ska man?

Kommentarer:

1 Jeanette♥:

skriven

De var fina:)

2 johanna:

skriven

Köp inte dem, jag har ett det gick sönder efter två dagar. VÄrsta är att jag köpte mitt i San francisco och jag kan inte lämna tillbaka det.

3 IDASWARDROBE.com:

skriven

Den med hjorten var ursnygg! Lite tråkigt att jag inte har iphone längre med tanke på alla fina skal ;)

Svar: Eller hur! Jag föll pladask för skalet med nitarna på. Dock kommenterade en läsare att dem gick i sönder och att det inte alls var någon ide att inskaffa sig ett så tur nog att du inte har en Iphone trots allt ;)
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: