1

Close Up

Sneak peek from yesterday
 
En liten tjuvtitt från vad jag hade på mig igår. Har äntligen inskaffat mig ett par bootcut jeans, dessa från Lee. 1000 riksdaler fattigare men om jag är nöjd! Passar perfekt över ett par boots, som på bilden men även också över ett par låga vita converse nu till sommaren. Åhh, kan knappt bärga mig tills jag får använda dessa jeans ännu mer! 
 
//Me, sneak peek, yesterday. I have finally bought myself a couple of bootcut jeans, these ones from Lee. 1000 crowns poorer but it was so worth it, I'm in love them! They fits perfectly over a pair of boots, like the picture above but also over a pair off low white converse for this summer. Aah, can't wait to wear this jeans more!

Kommentarer:

1 diana:

skriven

När kommer din detox ut?

Svar: Det tar tyvärr ett tag, var tvungen att lägga ner den för att jobbet tar upp så mycket tid.. :( Jätte tråkigt, men det kommer!
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: