3

Make Up Store



Förra veckan i Fredags blev jag 390 kr fattigare.. passade på att uppdatera min sminkväska med att köpa lite nytt ögonsmink ifrån Make Up Store. Brukar inte bry mig mer än att sminka ögonen men Mascara och Kajal men nu var det dags för en förändring. Redan bruit båda två skuggorna sen i fredags. Love them!



Microshadow, "Muffin" 140 kr. Har hört väldigt gott om denna ögonskuggan, att den både ska funka som en naturlig bas och som highligther. Precis vad jag behöver. Så jag slog in på denna och jag är redan mycket nöjd med köpet efter två gångers användning!



Eyedust, "Morning Breeze", 135 kr. Testade något helt oväntat och nytt igenom att köpa detta i Fredags. Vill hitta en skimrig ögonskugga som man kunde applicera över min Muffin-skugga för en metallisk färg som resultat. Redan testat, resultatet är precis det jag letade efter! För att få en mer intensiva look så fuktar jag pensel innan jag applicerar mitt dust.


Convertible Brush Eyeshadow, 115 kr. Behövde inskaffa mig en pensel att applicera mitt dust med, så det fick bli denna. Perfekt storlek för burken. Pensel är kompakt och funkar alldeles utmärkt. Bästa är att man kan ta bort skaftet (där det står Make Up Store) och sätta locket över pensel istället, på så sätt tar den mindre plats i sminkväskan. Fiffigt!

Nu drar jag och Lina i mot stan för att kolla på bio. Vi får se vad det blir eftersom det inte gick att boka biljetter så tätt inpå. Hörs imon! /puss och kram

Kommentarer:

1 Johanna Öberg:

skriven

fint smink:)



tack söta du! läppstiftet kommer från Isadora, Det är nr 114 "Dolce Vita":) Kram



2 MISS ALICIA:

skriven

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår en tävling på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

3 SOFIA:

skriven

Tack snälla, blir så glad! Ha en underbar dag! KRAM

Kommentera här: