8

Orange

Linne: Weekday, 200 SEK

Titta vad jag fann mig idag! Aldrig riktigt passat i oranget förut men nu med min nya hårfärg och min fisbränna som sitter kvar sen Thailand så funkar plagget riktigt bra på mig. Ett bra köp! Måste bara inverstera mig en silikon bh att ha under plagget.

För tillfället, är sjukt trött! Ska hoppa i sängen så fort jag publicerat detta inlägg. Min onsdagskväll har varit bestående av en halvtimmas träning i gymmet och en halvtimmas simning på Rosenhill ihop med pappa. Känns riktigt bra att få röra lite på sig efter att man legat hemma döende dem senaste dagarna. Nej, g'night! Slumrat till alldeles för många gånger under tiden jag skrivit detta inlägg, haha..

Kommentarer:

1 läsare:

skriven

vilka bloggar följer du? hade velat veta det :) kram

2 matilda:

skriven

åh, jättesnyggt! du ger alltid så mycket bra insperation :D

3 jenny:

skriven

snyggt linne!!

4 Anonym:

skriven

har du slutat blogg?? fortsätt, tittar in här varje dag, saknar ditt inspirerande bloggande!



kan du svara på frågestunden?

5 Emma Peterson:

skriven

Sv; Vad söt du är Alicia! Tack detsamma!

6 Anonym:

skriven

blogga och svara på frågestunden!! we miss u!!

7 linnea [FOTOBLOGG]:

skriven

fin blogg!

gör du bloglovinbyten? :)

kram

8 MISS ALICIA:

skriven

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du härliga brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

Kommentera här: