6

Last november

COAT: H&M JEANS: ZARA SWEATER: H&M SCARF: MONKI WATCH: MARC BY MARC JACOBS BOOTS: PRIMEBOOTS
 
Ursäkta spårekt, men fy fan vad kyligt det var att fota ute igår. Mina fingrar frös till is, kändes som jag fick tusen nålar i händerna när jag spolade dem under varmt vatten efter att jag kommt in. Brr, ryser av tanken. Snart är det väl dags att dumpa skinnjackan och kappan och sno på sig sin tjocka yllejacka. Fy, kylan lockar mig inte värst mycket... Ge mig värme, sommar och sol, tack!

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Snyggt :D

2 thisstyle.se:

skriven

Vilken fin blogg du har :D ! Besök gärna thisstyle.se eller blogg.thisstyle.se för att se hur du gör för att delta i vår smyckestävling! :)

3 zeb:

skriven

Sjukt snygg outfit!
Och jag älskar din header c:

4 emmawagenius:

skriven

sv: Det tycker jag att du ska! :)
kram

5 Hanna:

skriven

Superdiggar kappan!

6 nathalie:

skriven

Åh fina fina primeboots!

Kommentera här: