0

DIFFERENT VIEWS

Vad händer med Topshop? Ibland har dem grymt snygga kläder och ibland bara totalt kollapsar dem. Jag har kollat runt lite och fann två klädelseplagg som jag har en stor del delade åsikter om. Läs vidare...
379:- EN STOR DISS! Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna ta på en sån här skjorta. Tyget är bara så tantigt på något sätt. Den utropar omodern gammal tant-skjorta. Nej! Och för det andra ser den grymt liten ut, hej magtröja? Och även att den verkar vara av strechtyg i nacken, eftersom det sitter ett resår band runt omkring. För att göra det till en större diss så kommer färgen in i bilden. Det är den färgen som ligger mitt i mellan två snygga och bara förstör helt och håret. Ändå inte lila, men ändå inte rosa... Detta är FULT!
99:- HISSAR! Däremot detta simpla pösiga linnet slår ju en stor hit. Detta och en blommig sjal till, hej jag dreglar! För snyggt. Och speciellt nu på sommaren så har linnen blivit en stor trend. Definitivt inte tajta slimade utan bara sådana som man kastar på sig med ett par shorts och drar. Enkelt för hela slanten.
Vad tycker ni? SO LONG

Kommentera här: