19

TÄVLING!

Nu ska vi för första gången köra igång en tävling här på bloggen! Ringen på bilden kommer ifrån Ginatricot och är i SIZE 18/20. Den passar inte mina fingrar och jag har använt den en till två gånger. Inte rostig överhuvudtaget.

1. Skriv en kommentar i det här inlägget om att du är med och deltar.
2. I kommentaren så ska du även beskriva med ETT ord varför just du vill vinna denna ring.
3. Glöm inte att lämna mailadressen så jag kan kontakta dig om du vinner tävlingen!

Tävlingen avslutas på söndag klockan 18.00!

Kommentarer:

1 Micaela :):

skriven

Jag är med och deltar! :) MIkiiis du vet :) haha



1. Sexig

U know my facebook girl! ;D

2 Ida Sandell Stålsjö:

skriven

Jag är med och tävlar.



"Bevingad"

3 fanny:

skriven

åh fin, jag är med :)

4 Millah:

skriven

Ojojoj vad fin.. Jag är med!



SUPER!



Kram

5 sara:

skriven

snygg! jag är med! :)

6 Hanna:

skriven

vill vinna, härlig ring där! :)

okej .. ett ord:

VÄRDIG

7 sofie:

skriven

Åh tack så mkt :D



SJälvklart är jag med åh tävlar :D



Kram!

8 Alexandra:

skriven

I´m in!

9 sofia:

skriven

jag är med ;)



legendary!

10 Amanda:

skriven

Kul att du tittade in på min blogg! Är gärna med och tävlar :)

Ordet: awesome!

11 elin:

skriven

jag är med :)



ÄNGLAVINGAR

12 kristina:

skriven

snygg, jag är med :D



ordet: nice

13 kristina:

skriven

snygg, jag är med :D



ordet: nice

14 emelieborgshammar:

skriven

jag är med såklart !!! :D

ord: ängel

15 therese:

skriven

jag är med :)

16 J:

skriven

ja är med :)

17 Emma:

skriven

Åhh, jag är med. kram

18 sofiebredell:

skriven

åh, vilken fin! jag är med och tävlar.



"handsome"

19 Lina Holgersson:

skriven

Jag är självklart med. Snygg blogg, snygg tjej, snygg ring :D

Kommentera här: