30

TRE FINALISTER UR TÄVLINGEN

Nu är det såhär att jag står inför ett stort dilemma mellan tre stycken som ska vinna tävlingen om "ving"-ringen. Därför behöver jag eran hjälp för att avklara detta beslut. Nedanför ser ni dem tre finalisterna i tävlingen och det är upp till er att rösta på den person ni tycker ska vinna. Deras bloggadress och ord varför just dem vill vinna ringen står också med nedan så ni lättare kan fatta ert beslut!

Så sätt igång och rösta på vem du tycker ska vinna tävlingen. Den deltagaren som får flest röster vinner så kommentar så mycket som möjligt så att just den du hejar på vinner!

Röstningen avslutas i övermorgon, Tisdag 10/1 klockan 21.00!

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

jag själv .. ehe ? xp

2 Ida Sandell Stålsjö:

skriven

SV: åh vad kul! :) jag röstar på mig själv om det är tillåtet ;)

3 Jennifer:

skriven

Hur har dagen varit då?

4 Anna:

skriven

Ida sandell stålsjö!

5 malin:

skriven

1an :D

6 pinch:

skriven

röstar på idavendela :)

7 izabella:

skriven

idavendela!

8 cornelia:

skriven

jag röstar på idavendela :)

9 paulina:

skriven

jag röstar på idavendela! puss

10 Anonym:

skriven

idavendela (:

11 felicia:

skriven

sara!!

12 felicia:

skriven

sara!!

13 Rebecca:

skriven

SARA

14 sofie:

skriven

ida

15 cornelia:

skriven

Ida sandell stålsjö!!!!!!

16 Evelina:

skriven

Idavendela

17 julia:

skriven

Idavendela :)

18 carro:

skriven

jag röstar på sara!

19 frida:

skriven

SARA SARA SARA!!!

20 thea:

skriven

SAAARAA!!!

21 sara:

skriven

SARA!

22 Alex:

skriven

Nummer två!!

23 Andrea:

skriven

Saraaaa!!!!

24 Sandra:

skriven

SARAA SARA SARA!!

25 Tim:

skriven

Snygg!! Nr 2 alltså!

26 Lisa:

skriven

Sara utan tvekan

27 Amanda:

skriven

Jag röstar på underbara Sara.

28 Åsa:

skriven

Sara

29 Kajsa:

skriven

SARA!

30 Kajsa:

skriven

Kommentera här: