7

Bed n' breakfast

Sunday morning in bed. For breakfast - crips bread with lettuce, ham and bellpepper and two off my favorites - a bowl off low fat yoghurt topped with müsli and kiwi. Deliiicious
 
Söndag. Ett besök hos frisören och en sväng via gymmet står på schemat. Ska toppa håret och klippa lugg är tanken. Det är allt på tiden för en ny förändring, håller tummarna för ett bra resultat! Nog babblat. Ni får ursäkta att jag sällan tittar förbi här, har nämligen startat mig en ny blogg. En fitnessblogg. Klicka in här för att ta en titt! 

Kommentarer:

1 Mandosa:

skriven

gud sicken fin tröja :) Och riktigt härliga brallor!

2 Anonym:

skriven

Kan du inte skicka vad din nya blogg heter? Jag läser bara bloggar via min iPhone så det skulle underlätta för mig väldigt mycket

Svar: Det var annars länkat i inlägget men fightingtogetfit.blogg.se heter min nya fitnessblogg :)
aliciastyle.itgirls.se

3 Julia:

skriven

O-M-G var är tröjan ifrån?????? Älskar

Svar: Den är från Weekday, dock två år gammal.. Fick i julklapp, tyvärr :(
aliciastyle.itgirls.se

4 Anonym:

skriven

fina bilder! :) vilket typsnitt är din rubrik? Skulle bli superglad!

Svar: Jag använder ett eget, Glida Display heter det, lekt runt med koder för att få det typsnittet, hehe.. Gå in på designadinblogg.se så kan du få tips på hur du gör :)
aliciastyle.itgirls.se

5 FELICIA:

skriven

Vart har du köpt dina coola byxor? :)

Svar: Det är från Gina!
aliciastyle.itgirls.se

6 Linnéa:

skriven

Alicia inte okej att sluta blogga här!

Svar: Haha, sötis.. Jag har flera inlägg på lager men får aldrig någon timma över att uppdatera. Stressigt nu med jobb, julafton, mellandagsrean och nyår, ska köra igång snart ;)
aliciastyle.itgirls.se

7 Klara:

skriven

Man ser att du inspireras av min favoritblogg tuvamalmo :)

Kommentera här: