2

New beginning

This morning in bed before I worked my third shift at my new job - McDonalds. Stressful and sweaty, but worth the money. 
 
I Tisdags började jag mitt nya jobb - McDonalds. Tre månaders slappande är några månader för mycket, nu äntligen är min arbetslösa timmar över. Känner mig lättad, är redo för att ta tag och göra något av mina dagar än att släpa benen efter mig och ägna allt för många timmar i sängen. Har precis avklarat mitt tredje arbetspass, trött och utslagen efter mycket slit, svett och stress. En vilokväll väntar och idag ska det fredagsmysas med en skål smågodis framför X-factor. Glad fredagskväll på er! 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Ååååh, snygg blogg!

2 linnea:

skriven

vart har du köpt din säng? och hur stor e den?! känns as härlig :D

Svar: Den är köpt på IKEA såklart! 160x200 är måtten på sängen, fullkomligt älskar den!
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: