6

201012

LINNE: MONKI JEANS: H&M SKINNJACKA: SOFTY OUTWEAR BH: CHICY HALSBAND: GREKLAND SKOR: PALLADIUM
 
Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Vart upptagen med kalas, födelsedagsfirande, jobbsökande och träning. Men nu är jag här igen och blev glatt överraskad över av att besökarantalet på bloggen hade stigit med jädrans fart. Ni som är nya, välkomna hit! Annars, beställde hem den omtalande paljettbh från Chicy häromveckan och tusen vad förälskad jag är! Lovar att visa er en närmare titt snarast. Och just det, köpte mig ett macroobjektiv idag till min kära Canon. Ihhh, äntligen! 

Kommentarer:

1 Mikxki:

skriven

Riktigt snygg outfit :)

Svar: Åh, tack!!
aliciastyle.itgirls.se

2 Anonym:

skriven

Snyggt!!

Du vet att du kom med på blogg.se första sida med ditt inlägg "wouldn't mind...", ballt!! Haha, ville bara säga det, även fall du visste, hehe!

Svar: Åh, tack! Jaa, jag antog att jag måste vart med på framsidan när besökarantal steg med jädrans fart ;)
aliciastyle.itgirls.se

3 emmy:

skriven

Åh vad galet snyggt!
KRAM

4 Clara Ringqvist:

skriven

Så snyggt!
Nej de kommer från Scorett!

Svar: Ska du säga? Dina outfits är galet snygga! Men tack :)
aliciastyle.itgirls.se

5 Filip:

skriven

Hej Alicia! Jag är intresserad av ett samarbete med din blogg, hur kan jag komma i kontakt med dig?

Svar: Hej! Du kan nå mig på min mailadress, [email protected]!
aliciastyle.itgirls.se

6 Anonym:

skriven

Åh vad snygg paljettbh! Vad kostar den? Faller paljetterna av? Värt att köpa?

Kommentera här: