3

22.15

TRÖJA: GINATRICOT JEANS: ZARA KOFTA: H&M VÄSKA: OCTOPUS MÖSSA: WEEKDAY SKÄRP: VINTAGE HALBAND: MISS DEE SNEAKERS: CONVERSE 
 
Idag körde jag helsvart. Kände dock att jag behövde piffa till min utstryelse med lite färg så snodde på mig min favoritmössa från Weekday. Kommer användas flitigt nu i höst och tur nog har jag matchade fingervantar. Annars, invigde min fjärrkontroll till kameran för första gången idag och tusan vad bra bilderna blev! Nu kommer det krylla av outfitsbilder framöver, hehe.. Hoppas ni inte har något emot det! Nog babblat. Vad gör ni? 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ge mig din mössa! Dör så fin!

PS: Kär i din blogg, Keep it up girl!

2 emmy:

skriven

Åh vad du är fin! KRAM

Svar: Vad gullig du är! TACK!
aliciastyle.itgirls.se

3 Julia ♥:

skriven

Super fin blogg, anmäl dig gärna till veckans blogg!

Kommentera här: