5

Saturday morning

This morning wearing no makeup

Kommentarer:

1 Sofia:

skriven

Gud så härlig tröja, vart ifrån kommer den? :)

2 Freja:

skriven

Undrar jag med, vart kommer tröjan ifrån? Ser jätte gosig ut!

3 jenny:

skriven

Sv: jasså? Jobbar extra på hemtex ibland på lördagar och sen jobbar jag i en sko/väsk/skinnjackebutik annars ;) men det gick bra, tack!

4 Madeleine:

skriven

sv: Tack snälla :)
Jag hittade den på Vero moda. Fanns bara i den färgen tror jag.

Grymt snygga bilder. Riktigt inspirerande ^^

Svar: Tack för tispet!
Åh, glad jag blir! Kram!
aliciastyle.itgirls.se

5 FELICIA:

skriven

Åh tack! tycker själv att jag aldrig får till dom och dom blir alltid olika haha. Men jag noppar dom på fri hand och kollar ibland på ytube klipp då andra visar hur dom fyller i sina ögonbryn för att få lite inspiration ;)

Svar: Smart, ska checka in på youtube och kolla där! Tack för tipset :)
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: