9

Wednesday morning

Enjoying my Wednesday morning in bed with breakfast, a cup off tea and Satc. 
 
Alarmet gick av kl 8 imorse. Min kärlek sussade här i natt och dessvärre har han en skola att sköta så inget morgonmys för min del. Buhu.. Orkade inte ligga kvar själv i sängen så klev upp ihop med honom. När han tassat iväg till skolan gjorde jag mig frukost och la mig i sängen. Nu har jag slappat hela morgonen framför min andra favoritserie och det är dags att röra på påkarna. Besök till arbetsförmedligen står på tur, blä.. 

Kommentarer:

1 Amanda:

skriven

Åh, ser gott ut! Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2 emma:

skriven

Sv: Hallon, mjölk och yoghurt:)
Det där såg inte heller så tokigt ut;)

Svar: Tack för tispet! Ska mixa ihop en imorn ;)
aliciastyle.itgirls.se

3 Jenny:

skriven

Haha hörrdedu! De där skålarna ser inte fy skam ut de heller :D Yummie

4 johanna:

skriven

Åh mysigt!

5 ▲ ALICE:

skriven

Och hur fina bilder hade inte du på din blogg? Älskar't.

Svar: Tack och detsamma detsamma! ♥

Svar: Men lägg ner, tack, glad jag blir!
aliciastyle.itgirls.se

6 BECCA- Mode, foto och vardag!:

skriven

Vilke mysig blogg du har! Och det där såg ju inte helt fel ut :)

Svar: Taack, vad glad jag blir! KRAM
aliciastyle.itgirls.se

7 Kajsa:

skriven

Mysigt !

8 Moa:

skriven

Sv; Haha, åh, men tack så mycket!

Sex and the city, spenderar så mycket tid med de där fyra!

9 Sofia:

skriven

Åh vad mysigt det ser ut! Vill också ha den boxen, ska nog önska mig i julklapp :-D

Svar: Köp den! Tröttnar aldrig att se avsnitt efter avsnitt, bästa serien!
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: