16

Wouldn't mind..

1. MAISON SCOTCH 2. CHICY.SE 3. ACNE 4. LA GARCONNE 5. PALLADIUM
 
..... looking like this today! På tal om de ombloggande jeansen från Maison Scotch, dör så snygga, ni får mer än gärna flytta in i min garderob. Ett tillskott i skohyllan hade inte heller vart fel, tycker låga palladium slår Converse och Vans med hästlängder, dock kanske lite för kallt för att inskaffa sig ett par sommarskor nu? Får köra raka motsatsen istället och slå till på halsduken från Acne, enkelt och snyggt med svart och funkar fint till allt. 

Kommentarer:

1 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

snyggt =)

2 malin brinde:

skriven

SJUKT SNYGGA BYSSOR! bloggar om dom också :) fin blogg!!

3 Sofia:

skriven

Halsduken och väskan var riktigt snygga :-)

4 Marias Bakglädje:

skriven

Sugen på att tjuvstarta med julsmakerna, eller kanske Halloweenbaka? I min blogg finns både juliga skorpor med saffran, Saffranskola och halloweeninspirerade kakor i form av fladdermöss och läskiga fingrar, eller varför inte en pumkin pie? :) Kika gärna in om de låter spännande! :)

5 Sanne:

skriven

Allt var verkligen asnajs! Men allra helst skulle jag vilja ha tröjan. Är en riktig sucker för dipdye-grejer.

6 Maria:

skriven

Hade inte heller sagt nej till byxorna :)

7 Anonym:

skriven

Hej!
Fin mode blogg du har!
Kolla gärna in vår också. :)

8 MADDISENJ:

skriven

tröjan var fantastisk

9 felicia-:

skriven

gillar nummer 4. Så snygg!

10 kiwiberries - tävling:

skriven

så fina saker =)

11 JUNITJEJ:

skriven

Så roligt att inlägget hamnade på startsidan. Ha en trevlig söndag!

Svar: Eller hur! Tycker jag med, blev så förvånad!
aliciastyle.itgirls.se

12 Ida:

skriven

Elsker det!

13 EVELINA KNIPSTRÖM:

skriven

Gillar verkligen tröjan! =D

14 Sandra Rosén Dahlgren:

skriven

Å jag älskar den där väskan den är riktigt snygg!

Svar: Visst är den! Funderar starkt på att klicka hem!
aliciastyle.itgirls.se

15 Cindy:

skriven

Snyggt tips! ;)


Kika gärna in på min blogg för mode tips och inspiration! :)

16 annsoh:

skriven

Hejsan! FIn blogg du har! Var helgen bra? Hänt nått speciellt alltid kul och få reda på saker! ;D kram

Svar: Tycker du? Vad glad jag blir! Helgen har vart bra, födelsedagsfirande i fredags blev riktigt lyckat! Hur har din helg varit? :)
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: