0

Outfit From Past Week

JACKET: ZARA KNIT: BIKBOK TISHA: ZARA JEANS: LEE BOOTS: PRIMEBOOTS
 
Oj, vad längesedan jag sist tittade förbi här. Har vart så upptagen med jobbet att jag glömt visa er en utstyrelse jag tog för ca två veckor sedan. Kom ihåg att jag visade er två tjuvtittningar på denna klädsel, men här ovan har ni helheten. Helt fullkomligt kär i mina bootcut jeans from Lee, värt tusenlappen! Annars, ska snart dra och sola solarium, bal på ingång och efter det blir det en kvällsjogging längs vattnet. 
 
//An outfit I have forgot to show you, since I've been so busy with work lately. I only did show you two sneak peeks but here you got the whole outfit! I'm so inlove with my bootcut jeans from Lee, so worth the money! Anyway, now I'm heading out to get tanned, prom coming up and after that, a evening jog along the water. 

Kommentera här: