3

SNAPBACK CAP

Stealing clothes from my boyfriends closet

Kommentarer:

1 mona:

skriven

när har du tänkt lägga upp om din detox? vääääntar...!! :)

Svar: Det tar tyvärr ett tag, var tvungen att lägga ner den för att jobbet tar upp så mycket tid.. :( Jätte tråkigt, men det kommer!
aliciastyle.itgirls.se

2 Emilia:

skriven

Vart har din bf köpt sina snygga jeans?

Svar: Han har köpt dem på Design Only, det är Tommy Hilifiger jeans! Sviiin snygga!
aliciastyle.itgirls.se

3 Anonym:

skriven

Vad hände med din gamla insta? Fightingtogetfit?

Svar: Den la jag ner, den heter numera fitnessalicia men jag kände att jag hade uppnått mitt mål och att jag inte riktigt hade tid för att driva både två instagramkonton, en blogg plus sköta jobbet på det. Kanske startar upp det i höst igen :)
aliciastyle.itgirls.se

Kommentera här: