1

061113

KAPPA: ZARA JEANS: TWIST & TANGO TRÖJA: WEEKDAY HALSDUK: MONKI HATT: GINATRICOT CLUTCH: ÅHLENS 
 
Suck.. Blir less på att kvalitén på bilderna inte landar på topp, får justera om inställningar på kameran nästa gång jag fotar. Än så länge hoppas jag att det duger. Annars, bär min nya vinterkappa idag, bland annat ett köp jag gjorde när jag var nere i Göteborg i helgen. Fullkomligt älskar den. Saftigt pris men värt vartenda öre. Och just det, passade även på att blondera topparna och skaffa mig den omtalade ombre frisyren. Rätt så nöjd, lite för mörkt i hårbotten men tur nog är det en toning som sköljs ur efter några tvättar. 7/10 får frillan! 

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

kan inte du berätta mer om din usa-resa? är också sugen på santa barbara och tänkte åka dit nästa höst! :)

Svar: Åh,vad vill du veta? Jag har knappt hunnit gräva mig djupt in i tankar med USA ännu. Har alltid velat åka men pengar har alltid vart ett problem men nu när jag är i Oslo och jobbar järnet kommer jag äntligen kunna åka nästa höst! Hört mycket bra om Santa Barbara med, gott väder, bra lärare och härligt umgänge! Vet att jag vill plugga kurser, fyra stycken per termin, har än så länge nappat på försäljning, marknadsföring och träning! Dra på en mässa vetja, dem har flera mässor runt om i landet nu där man kan få hjälp angående sina frågor, så svårt att berätta när jag precis börjat! Men anmälingsavgiften och intervjun är färdig så nu ska alla papper skrivas på och snart är jag är i USA! Wihooo
Alicia Niklasson

Kommentera här: