2

Today's

BOYFRIEND JEANS: H&M SKJORTA: RALPH LAUREN KAPPA: ZARA HALSDUK: MONKI VÄSKA: ? SKÄRP: LIEBESKIND BOOTS: PRIMEBOOTS  
 
Gaaah.. Sicket krångel jag haft med kameran de senaste dagarna. Råkade trampa på mitt minneskort i helgen så att det gick sönder och inte nog med det så tog också batteriet till fjärrutlösaren slut sist jag försökte fota dagens. Tur nog hann jag precis förbi Clas Ohlsons igår innan stängning för att köpa på mig både nya batterier och nytt minneskort, så nu äntligen är jag tillbaks på banan igen! Nog babblat. Fri från jobbet idag. Hade ett uppbokat möte på eftermiddagen, nämligen en arbetsintervju på Fresh Fitness. Det gick bra, jag fick jobbet! Startar min första arbetsdag den 2 januari, om jag är taggad!

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Snygg outfit!!

Svar: Åh taack tjejen!
Alicia Niklasson

2 Felicias mode:

skriven

åh så fin outfit! OCh ditt hår är supersnyggt!

Svar: Åh tack söta du, glad jag blir!
Alicia Niklasson

Kommentera här: