2

Zebra

 
 
PÄLS: H&M JEANS: REPLAY HALSDUK: MONKI RYGGSÄCK: THE CHESTERFIELD BRAND BOOTS: PRIMEBOOTS KLOCKA: MARC BY MARC JACOBS SKÄRP: LIEBESKIND
 
Sprang på pälsen jag bär till dagens utstyrelse igårkväll efter jobbet. För ynka 199 riskdaler blev den min. Tanken var att jag egentligen skulle leta reda på ett par billiga, enkla, svarta kilklackar men istället slank pälsen ner i påsen. 10/10 får den utav mig. Galet snygg och prisvärd. Ett minus är att den inte värmer lika gott som jag önskat. Annars, äntligen helg! Planerna för morgondagen är ett arbetspass på förmiddag följt av middag, gott mingel och utgång. Oslos nattliv är en riktigt höjdare. Tillbaka igen på söndag!

Kommentarer:

1 Lena:

skriven

Jäklar vad snygg jackan var!!

Svar: Visst är den, en drömjacka!
Alicia Niklasson

2 felicia:

skriven

snyggt :)

Kommentera här: